چند تا از عکس های جشن :-)

 

 


نظرات شما عزیزان:

mkj
ساعت10:27---7 اسفند 1392
ممنون از زحمات همگی جشن خوبی بود خسته نباشید...
پاسخ:خواهش .ممنون


خانم مهندس
ساعت22:18---6 اسفند 1392
سلام

خسته نباشید

دمتون گرم
پاسخ:خواهش می شود:-)


j,j
ساعت21:40---6 اسفند 1392
خدا این قبیل توهماتو ازت نگیره!!!!!
:P


j,j
ساعت19:28---6 اسفند 1392
هـــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــه ینی اسم من زشته دیگه دم شما گرم...

من هنو تو ی چی موندم ،تو با این اعصاب رو ویبرت چجوری میخای قلبـــــــــاروبجذبی؟!درعجبم
پاسخ: فعلا که جذبیدم :P


سوده
ساعت16:49---6 اسفند 1392
شما خوبید؟فک کنم شدیدا دچارسوءتفاهم شدید،منظورمن نام بردن اسم مخاطبای وبلاگ نبود که،منظورم همون جمله ای بود که تو پست تبلیغ جشنتون نوشتم و شمام گفتید میخواستید اونو تو جشن بگید.درسته؟
پاسخ: اوهوم حالا فهمیدم درباره چی صحبت کردید . ایشاا... جشن بعد میگم :D


مهمون جشن
ساعت14:45---6 اسفند 1392
سلام میشه خانم جعفری شعور کامل توی وبلاگ بذاره
پاسخ:بله چشم بهشون میگم .ولی تو آرشیو وبلاگ ببینید فک کنم قبلا هم گذاشته بودن


سوده
ساعت11:22---6 اسفند 1392
سلام،ممنون ازاین جشن خیلی خوبتون...

فک نمیکنم مخاطبای وبلاگ اونقد زیاد بوده باشن ک شما ازگفتن اون جمله صرف نظرکردید،بعلاوه اینکه شنیدن ی جمله قشنگ برای چن بار ازارزشش نمیکاهه
پاسخ: سلام . خواهش سوده خانم . بله یادم نبود شرمنده ولی اگرم یادم میبود زشت نبود مخاطبای وبلاگ رو نام ببرم ؟ چون اونا بیشترشون به اسم مستعارن مثلا بگم از "خودم" "jj" خانم مهندس" و .... هم تشکر میکنم که مخاطب وبلاگ هستن ؟:D


j,j
ساعت11:10---6 اسفند 1392
اولندش ک داداش خوبم جواب سلام واجبه دومندش من بی انصافم یا تو !!پس اینکه گفتم عالی بود چی؟؟؟؟(قسمت اول نظرقبلیم مزاح بودمیخواستم عکس العملتو ببینم)
پاسخ: سلام ملکم . شرمنده داوشی، آخه اعصابم خورد شد یه آن سلاممو خوردم :D


سرمدی
ساعت7:56---6 اسفند 1392
با سلام .چرا انقدر تعداد عکس ها کم بود ؟!مراسم به این با شکوهی و قشنگ فقط 4 تا عکس!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-( (
پاسخ: سلام.بر شما نه فقط.همین نبود این تعدادو گفتم بذارم تو وبلاگ همشو ک نمشد آپ کرد:-)


j,j
ساعت7:39---6 اسفند 1392
سلام دوستان،

بااینکه ی جاهای نسبتا زیادجشنتون فقط تجلیل ازخودتون بود ولی بعنوان اولین تجربه خوب نبود اصن ،عااالی بود
پاسخ: خیلی بی انصافیا داداش.این مراسم دو ساعتو خورده ای بود نهایت ده دقیقش تقدیر از انجمن صنایع بود که تو همه جشنا ی تقدیری هست مام چون کل این جشنو بچه های صنایع برگزار کردن و مدتهاست خیلیاشون دارن تو انجمن زحمت.میکشن.ی تقدیر خاص گفتیم ازشون بشه !!!! ولی این که بگی بیشتر مراسم اوج بی انصافیه داوشی .بله:-P


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 5 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط امیــر حاجی پور